THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

in Love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, September 13, 2008

erti sebuah pengorbanan

kadang2 kita xsedar ada orang yang begitu mengambil berat tentang diri kita.. kadang2 kita xsedar yang kita terlalu ego dalam membuat sesuatu keputusan. Setiap pe yang kita buat mesti ada alasan tertentu. Tapi Cuma kita xpasti betul @ x pe yang kita da lakukan. Bila da ditegur baru kita sedar yang kita da lakukan kesilapan, bukan kecil tapi besar.
Jangan tinggal orang yang kita syg sebab kita xpasti dia syg kita @ x..sepatutnya kita berusaha yakinkan diri yang orang yang kita teramat syg itu syg jugak kat kita.. bukan melarikan diri untuk selesaikan masalah... tapi bila sendirian kita tau dan dapat pikir pe yang kita buat bukan untuk kepentingan sendiri tapi untuk tenangkan hati.. kita xtau pe yang kita hadapi dalam menjalinkan satu perhubungan yang sgt istimewa. Cuma perlu tabah hadapi setiap pe yang kita lalui..
Ketahuilah, bahawa orang yang teramat kita CINTAI adalah orang yang selalu sakitkan hati kita... bukan bermaksud untuk membenci tapi yang pasti, hubungan itu akan bertambah rapat. Sakit hati bukan bermaksud kita bencikan orang yang kita syg tapi nak mengajar kita lebih bersikap hormat kepada orang yang teramat kita syg. Kita sygkan sesuatu hubungan, kita nak ia kekal.. kita sygkan kekasih kita, kita nak dia selalu disamping kita.. kita da lakukan kesalahan besar, kita mesti mintak maaf padanya..
Jangan lakukan sesuatu perkara mengikut kata hati, tapi pikirkan akibat yang akan kita dapat... kita sygkan seseorang kita sanggup bekorban pe saja... asalkan dia bahagia... kita xnak tegok dia sedih lagi...

0 comments:

"..OuR MeMoRiE's.."



~Kias CinTa~