THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

in Love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 1, 2009

31 ogos 2009 kali 'ke-3'...

31 ogos..ye..ianya sinonim dengan hari keMERDEKAan negara kita..
tapi..ianya jgak hari ulangtahun percintaan aku yang ke-3.. da 3 tahun hubungan aku n cintaku.. rasa mcm sekejb je berlalu.. aku mngharapkan hubungn ni terus kekal hngga ke akhirnya..

Macm2 dugaan yg telah ditempuh..sumenye dapat harungi dengan tabah..
sikpnye berfikiran terbuka n pandai mengambil hati aku, itu bt aku suka sgt.. terima kasih abg..

walaupun aku selalu mengamuk xtantu pasal..tapi cintaku, tetap layan n ckp baik2 ngan aku..ye..aku memng degil sgt2..maafkan syg,abg..

dalam hubungan ni..aku x terkilan sgt..sebab cintaku sempat bertemu dgn ayah n mak aku.. sehingga ayah n mak menghembuskan nafas terakhir.. semasa pemergian mak ke sana, dia yg mmbawa aku ke hospital..memndangkan adik beradikku masih dalam perjalanan..n aku yg paling hampir..nasib baik masa 2 cintaku bawak kereta.. dalam perjalanan dia yg menenangkan aku.. aku betuah, mak mnghembuskan nafas yg terakhir disisi ayah,aku n dia.. dia jugak yg mengusung jenazah mak ke kubur.. dia sentiasa disisi aku.. menemani aku..mmberikan kata2 semangat,nasihat..ye..aku sgt2 bertuah memiliki insan seperti dia..terima kasih,abg.. semasa ayah aku sakit..hari2 dia datang melawat..mmbawa aku ke hospital.. lg sekali dugaan dalam hidup aku.. tapi, aku tabah..kerana dia ada disisi aku..terima kasih ya ALLAH..menemukan aku dan dia..

sempena hubungan kita yg ke3 tahun..aku harap hubungan ni kekal selamanya..
aku xsnggup bepisah dgn dia.. hy dia kekuatan aku..

maafkan segala kesalahan syg..




0 comments:

"..OuR MeMoRiE's.."



~Kias CinTa~