THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

in Love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7, 2009

Terciptanya Sebuah Kenangan...

Da lama aku tak menulis..ini disebabkn kepala aku yg jungut kebelakangan ni…
Idea yg cambest mcm ilang begitu ajer…
anggap la tulisan kali ni brtujuan utk menghilangkan bosan ku di tempat kerja..
selama ni sygku @ chentaku je yg msukkan entry (entry tu bukan ke maksudnyer masukkn???hm~~)..
Kepada kwn2 ku yg baru je konvo…aku ucapkan tahniah
kepada kalian kerana tlah bersusah payah
menghabiskn duit kerajaan n duit mak bapak korang utk blaja sehingga dpt naik ke pentas dewan MAS tuh….korang mmg best…
tak dpt aku lupakan kenangan aku ngn korang selama ni….
adeka korang luper….

Apek : imran….aku last2 sem ni…raser cam nak men fire extinguisher la..jom…
Boyot : aku pun…jom la imran…


Aku ingat lagi permintaan korang yg terakhir tu…
klaka biler kita sembur habuk tu masuk ked lm blik org len….
tp yg plg tak bleh blah….apek kentut kat atas badan ko boyot…hahaha….
berair mata aku gelak…malam yg ko dtg tu pek..ko ingat lagi tak…tiber2 je….”imran…boyot..jom alor star…pastu @#$%&…”
hahaha….mmg giler btul apek ni….
Sumer da jadi kenangan….kiter sentiasa boleh kontek lagi…
tetapi keadaan tak mcm dulu lagi..setady tu perkataan yg plg aku tak suker dlu…
aku tak seperti rumet aku yg rajin….
disini aku nak cerita gak pasal rumet aku…azemi @ azmi….
org yg sgt2 rajin..aku tak paham la dia ni mcm mn…
korang pernah tgok iklan cit cat yg ada dialog “bekerja seperti mesin???”…
mcm tu la si azemi ni…
Pakaian aku yg bersepah-sepah(beselah…bujang…ngee~~) slalu dia yg susunkan…lipatkan…n kadang2….dia yg basuh….
agak malu disitu….skang dia praktikal kat utusan Malaysia..
aku arap dia dpt menyambung @ absorb ke tmpt tu..
sbb dia pernah bgtau yg dia mmg sgt2 minat ngn dunia kewartawanan ni…
dia juga tlah ajar aku ttg prinsip2 wartawan…thx azmi..
Kat kawan2 cinta hatiku plak @ mulut itik @ bajet cun…..
korang adelah kawan waktu siang ku yg best…
(slalu aku lepak ngn ko waktu siang je…)lepak ngn korang takde keje len…

Jiji: eii…ko tgok tu….baju dier tak seswai lgsg….
Wi: yela….tak reti pakai baju kot….
Cinta hatiku: a`ah….pttnyer dia…bla…bla..bla
Aku: haih~~(dgn muker sembab….)

Takpun……
Cinta hatiku: korang nak tau tak…si polan binti si polan kan…dia kan….bla…bla…bla
Jiji:eh…yeke??? Aku dgr gak….bla3x
Wi: hahahaha…pttla…bla3x..


Hahaha..ngn korang la aku dpt byk informasi terkini ttg uum…
korang memang tv bergerak…tak sia2 aku panggil kump mulut itik….
sentiasa kedpan….
Aku nak minta map gak kat kengkawan yg aku tak sebut…
aku tak ingat sgt kenangn yg terlalu byk ngn korang sumer…
korang la penghibur dan pendorong aku utk trus blaja…
wlupun ada kengkawan yg menghancurkan aku (tu apek ngn boyot…)…hehe…
moga kenangan kita tak ditelan masa….

Klu bosan2..kontek2 la….mana tau leh citer masa dolu2…




4 comments:

Wanie Boahari said...

aku sgt merindukan suasana tu..sgt rindu...sbtu nie aku g sana...jom la...pas nie ssh nk jumpe kwn2 uum..i mis u all...

@)--IMRAN-ASMA-- said...

ye wani~ nnti ko jgn lupa jumpa kitorng plak tau~

FlipFlop said...

mak ai~ beragak ckit~
haha..
bukan ko join skali ke jd TV bergerak? buat2 lupa

@)--IMRAN-ASMA-- said...

haha~~
aku join korang utk mkn jer..
jgn nafikan ko slalu pandang n komen tu....

"..OuR MeMoRiE's.."



~Kias CinTa~