THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

in Love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 13, 2009

adoila arini!!!

Hari ni agak bosan utk aku….
Takda bnd sgt nak buat..just study syntax utk menyambung program aku yg seakan-akan sangkut seperti pakaian di ampaian…pagi tadi dah la ngntuk giler… bangun pun sbb ada tarzan kat umah…(wa a.k.a nenk aku)…

WA : BANGGGUNN!!!!!!! Tu lah…tido lambat..pg mana smalam..
AKU : ala..sket je lagi..biarlah danial(adik sepupu aku) mandi dulu..sempat punye….

Stiap pagi itu je la dialog yg sering aku dan nenek aku ketengahkan…bila da sampai opis…aku letak jaket hijau ku atas kusi….n trus amik cawan yg memaparkn perkataan KURNIA INSURANS ku utk membuat air…
Adoi!!! Kaki aku yg berhayun rancak tadi terhenti oleh sbb laluan tak guna…..aku tersepak kayu ntah sapa punya keje….ltak mcm tu je…dalam opis plak tu….

AKU: @#*&^%$(mencarut tak hengat)

………bila da dok atas kusi..kak iza dtg..bg spec baru utk program aku….trlalu bosan utk buat pape arini..aku mengambil keputusan utk berjalan-jalan…..ye la!!!jalan guna kaki…ke tandas..ke surau…
Sebijik cam mubaligh….isk3….harini mmg ditakdirkan aku bosan kot(bisik ati nuraniku…)
Sok aku nak hepy plak….masa bosan aku nak abiskan arini…..

Lalalalalala~~~(sambil memusingkan kerusi di tempat duduk)

0 comments:

"..OuR MeMoRiE's.."



~Kias CinTa~