THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

in Love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 15, 2009

DiAM...???? AkU KeMBali seperti Sediakala

hari ni tepat pada pukul 7.16 pagi aku bangkit dari sofa yg kurang enak ditido bersiap sedia utk ke opis yg akan menjadi rumah kedua ku selama 6 bulan... hormon2 yg dirembeskan dari otak kku tidak keruan hari ni...rasa semuanya mcm tak kena....aku mendiamkan diri di rumah...tidak berkata sepatah pe pun ngn wa(nenek) aku..aku bersiap dan trus menyetat motor....aku slalunya akan lalu di highway DUKE....laluan baru dibina..."7 minit ke damansara" itu salah satu iklannya utk menarik perhatian pengguna jalan raya menggunakan khidmat tar yg diberikan...aku keluar di exit jalan semarak....
bnd yg aku plg tak suka terjadi (kemalangan) jadi plak....nasib bek tak melibatkan darah....aku berhenti kerana lampu isyarat mengeluarkan otput yg berwarna merah...da merah maksudnya berhenti...bukan trus berlumba....kereta naza yg di belakangku dgn tak tentu pasal tanpa angin sepoi2 bahasa tlah menyondol ku tanpa alasan yg munasabah.....

Aku : cilake tul la
: HOI!!!! BODOH KE PE KO NI????
Pemandu bongok: KE TEPI DULU LA!!!!

owh....dia ingat aku takut....aku trus ketepi jalan bersiap sedia utk menerima apa shj yg akan berlaku.....aku tak kira..aku nak lepaskan gram gak....aku btul2 tak stabil bila jd mcm ni...jantung aku mengepam darah ke urat2 smakin laju....
setelah berhenti diikuti ngn naza tadi...perbalahan yg kecil berlaku..

Pemandu bongok : ALAH!!! skit je...tu pun nak kecoh...

Aku : (owh..ko kata kecik eh...bisik ati nurani ku yg suci)

dgn kekuatan yg telah ditapis...aku amik helmet yg ada di bakul aku...dan menghentak trus ke boot kereta naza....pemandunya tak berkata apa....

Aku : HAH!!! TU PUN SKET JE...

aku trus blah n biarkan pemandu tu yg seakan-akan mengambil no plat motor aku..aku pduli apa.....tiada bukti kukuh....hahahahaha(jahat..bajet tau suma selok belok saman menyaman...)

aku nak istiharkan..harini ari diam sedunia...nak communicate gune msg je...takpun guna asap...aku nak jadi mcm dulu..klau berlembut suma pijak kepala....skang aku maleh nak brubah..tak guna

2 comments:

FlipFlop said...

huh??
jo x selembut yang aku sangke~

@)--IMRAN-ASMA-- said...

lembut?? AuwW!!! mana de...hehe

"..OuR MeMoRiE's.."



~Kias CinTa~