THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

in Love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

Indahnya Saat Itu...

Entry kali ni aku nak cerita sal aku kua hari sabtu baru ni ngan cintaku..huhu..
Perjalanan memakan masa 1 jam dari umah aku ke KL.. kami kua dlam kul 12…first tempat kami p ialah perpustakaan Negara..Tujuan kami p kt sni sbb aku nak pnjam buku PHP..nak advancekn lagi aku punye system..huhu.. Kat sni yg seronoknya aku sah mnjadi ahli peminjam buku kat sni..huhu..dgn mndaftarkan diri secara percuma dgn dibantu oleh cintaku.. Yang paling seronk seronk seronk adalah ketika melangkah masuk ke tgah bahagian kat perpustakaan Negara 2..rupa2nya ada jualan buku bersama penulis nya sekali..huhu…ada la beberapa org penulis bersama sma ngan buku diorg bt promosi kt sana.. mcm2 buku la ada..stat hari ni sampai 31 haribulan ni.. p la kalau nak tgk penulis2 buku..


Cintaku xde kerja..erm…



kaunter pnjaman buku..tngkat 3 kt wisma sejarah…





“CUMA DIA..”



Cuma 1 tempt ni je yg menarik perhatian aku..tempat jual novel..mcm2 novel ada ngan penulis2 sekali..Aku terpikat 1 buku ni..tajuknya “Cuma dia” keluaran alaf 21..penulisnya Norzailina Nordin.. “Andainya perpisahan ini tanda kesetiaan kurela sendirian dalam kebersamaan..” ni dia punya seimbas lalu sal novelnya.. aku saja belek lama2 buku ni..sinopsis dia sampai 3 kali aku ulang…saja nak bg hint kt cintaku supaya dia nmpak kesungguhan aku utk belikan aku novel ni..akhirnya…

Cinta : syg suka ke novel ni?”.. abg belikan..
Aku : (dgn bt muka xbersalah..) suka..suka sgt.. nak2..
Cinta : hmm..da agak da..ty la penulis dia citer pasal buku ni…
Aku : ala..malu plak…hehe..
Tanpa mambuang masa aku pun ambik buku ni n bg pada penulis 2..
Penulis tersebut : kalau beli novel ni 1 saya bg kek 1..tapi ni ada 3 orang sya bg 3..
Aku : dgn sopannya aku mnjawab..terima ksih puan..
Penulis tersebut : sapa nama?
Aku : asma..
Penulis tersebut : ejaan nama?
Aku : A S M A, puan tandatangan sekali eh..terima kasih..


Dia pun mmbuka plastic balutan buku tersebut lalu menulis samthing dalam novel 2..



Utk mnghargai pluang berjumpa ni..aku mntak tlong cintaku tangkap gmbar aku ngan penulis 2..hahaha..(gelak dgn bangganya)..dgn bangganya aku menayang novel tersebut bersama sama kek percuma..beli 1 percuma 3..




Bodyguard..


Ha..lupa nak kenalkan lg sorg..kami kua 3 org.. sorg lagi adik cintaku.. ni utk memastikan perkara x diingini berlaku.. mn tau tba2 aku tgh syok berjalan JAIS datang.. “ni apa berjalan berdu dua ditgah org ramai”..”da kawin belum..”…” maaf en.jais..kami bertiga..bukan berdua..”OK.. p ty org len plk.. ni conth2 perkara yg kami cuba elakkan..kiranya adik cintaku (idzqar) sebagai penyelamat la..huhu..


Masih solo..berminat? hubungi abgnya utk ditemuduga..



Ni gmbar aku ngan cintaku di perpustakan Negara…
“Bangsa Membaca Bangsa Berjaya”


Nasi Ayam Mancongkam..

Pas penat berjalan kt perpustakaan Negara.. cintaku bawak makan nasi ayam kat Gombak.. nama kedai 2..”Nasi Ayam Mancongkam”.. sedap nasi ayam kt situ..walaupun sup dia masin skit je..tapi sebbkan lapa..kami sebat je..tapi overalnye memg sedap nasi ayam 2.. thanks cintaku..

“Cintaku Wa”

Pas makan nasi ayam..aku p umah wa cintaku..jumpa ngan dia..da lama xjmpa wa.. aku telah kpmplot ngan wa pasal cintaku..klau ada pe2 terus tipon umah je..xperlu tipon nset dia…hahahaha… dari stu dia xkan terlepas…padan muka..

“Sogo”

Setelah berehat lbih kurang 1 jam kt umah wa..kami nek LRT plak p sogo..nak nek kete sesak plak..almaklumlah..hari mggu…org plak majority dpt pt gaji…sume nak bershoping.. sogo sesak ngan org2..tnsion gak nak jalan pun xleh..ada sale plak… erm.. kami ambik keputusan kua je dari stu.. kami jalan p masjid jamek plak..berjalan2 smpai letih..betul2 xlarat..kul 6 da masa 2.. kat sana cintaku belikan aku baju plak..susah2 je..tapi thanks sgt2…



seronok travel kali ni..huhu…kalau ada masa lagi..memng nak jalan2 lagi…thanks sagt2 cintaku..







0 comments:

"..OuR MeMoRiE's.."



~Kias CinTa~