THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

in Love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 17, 2009

penattnyee..

Arini Badn ku trasa penat...
lenguh gilerrr...

trasa tulang blakang aku tidak lagi menjadi organ penting buat masa ini...
waktu aku paling ke blakang...ternmpak aida(kawan ofis) memegang pamplete uitm yg menawarkan kos master yg agak menarik gak...
aku minta n baca la...konon2 blh ilang ngntuk...seminit je...trus blurr pale otak aku..
takleh jadi ni....

" mesti buat sesuatu utk ilangkan ngntuk....badan pun pnat..
klu bgtau asma(kekasih hatiku...)confirm mengamuk cam godzilla...dia da la
tak bagi aku men futsal mlm td...disuruhnya aku tido..tp diengkari..hehe..
hm...."

ni la ayat yg bermain di benak kepala aku.....hm..naik jungut pale klu tggu...

hehe....ajak adib tido la...tak taula dia nak ke tak...kekeke...

0 comments:

"..OuR MeMoRiE's.."



~Kias CinTa~